En toen was de vakantie weer voorbij...

5 augustus 2016 - Mitry-Mory, Frankrijk

Na een heerlijke vakantie was het weer tijd om onze spullen in te pakken en New York vaarwel te zeggen. We hadden alleen nog een rit van 300 km voor de boeg naar Boston. Rond 11 uur zijn we weggereden uit New York en het was meteen super druk op de weg. Onderweg zijn we gestopt bij Denny's voor een lekkere burger. We kwamen in Boston ook nog in de file en daardoor waren we later dan verwacht op de luchthaven. Het was allemaal wat ongeorganiseerd en duurde vrij lang voordat we ingecheckt waren.
Uiteindelijk zaten we in het vliegtuig en kon de terugreis beginnen. Ik word er altijd een beetje verdrietig van, maar het is ook wel fijn om weer naar huis te gaan. De reis ging vlot en we waren zo in Parijs.

De luchthaven in Parijs is vreselijk, en op dit moment moeten we nog zeker 2 uur wachten voordat we mogen boarden. We zijn allebei helemaal moe, en willen slapen. Nog even volhouden dus!

Dit was de laatste blog over deze reis, maar bij een volgende trip zal ik zeker weer hier gaan schrijven. Tot snel!

1. Manon:
    5 augustus 2016
    Hey zuuuuuusss! Hopelijk fixen die gekke Fransen dat je snel de trein in kan en thuis kan pitten. Ik heb je gemist!
  2. Manon:
    5 augustus 2016
    Geen idee hoe ik bij trein kom - vliegtuig dus.