Happy Birthday!

5 augustus 2016 - New York City, Verenigde Staten

Woehoe, voor het eerst mijn verjaardag in het buitenland gevierd! We zouden de dag eigenlijk beginnen met een wod in hartje New York, maar Mark en ik waren beiden erg moe. Daarnaast waren de dag er voor gaan kijken en met meer dan 20 man in een wod sprak ons niet echt aan. We begonnen de dag dus met een frapucino van Starbucks in plaats van crossfit. We hebben wat winkels gekeken, en zijn toen naar Central Park gegaan. Daar hebben we lekker genoten van de rust en het fantastische groen.

Aan het einde van de middag was het tijd om richting de Bronx te vertrekken voor een tour in het honkbalstadium van de Yankees. We mochten hiermee ook bij de warming-up zijn, wat erg leuk was. Het diner bestond uit een bucket friet met kipburgers, en een ijsje. Lekker verjaardagsmaal. De wedstrijd begon echt super goed met een homerun voor de mets op de eerste bal. Helaas verloren de mets uiteindelijk de wedstrijd. Het was erg gezellig, we zaten bij een aantal mets fans. We zijn iets eerder gegaan om drukte in de metro te voorkomen, maar dat hadden meer mensen bedacht dus het was alsnog super druk. In het hotel hebben we nog een poosje gekletst met man achter de receptie, hij kwam oorspronkelijk uit India en zijn broer woont in Amersfoort. Hoe grappig!

Het was wel gek om jarig te zijn en niemand kan je echt persoonlijk feliciteren. Maar toch voelde ik me wel heel jarig! Van mijn ouders heb ik een nieuw paar crossfit schoenen gekregen en van Mark een super mooie sportbroek.