Aankomst in Düsseldorf.

19 juli 2016 - Düsseldorf, Duitsland

Na een onrustig nachtje hebben we vanmorgen onze koffers ingepakt, de katten een dikke knuffel gegeven en gezegd dat ze lief moeten zijn voor de oppassers en toen wilden we vertrekken. Probleempje! De koffers passen niet in de auto, dus met een beetje creativiteit is het gelukkig toch gelukt. We hebben 2 grote koffers, een kleine koffer en een rugzak mee. Hopen dat we morgen een grote bak als huurauto krijgen.

Uiteindelijk hebben Pap en Mam ons bij het hotel afgezet en zijn wij ingecheckt. We hebben een mooie kamer met bad. Nu ik dit typ zit ik ook in bad, haha! We hebben de trein naar het centrum gepakt en hebben Dusseldorf bekeken en zijn even naar de kermis geweest. Een erg grote, mooie, gezellige kermis trouwens, weer eens wat anders dan die van Boxmeer.

Nu gaan we zo lekker slapen, morgen om kwart voor 5 gaat de wekker weer en vliegen we eerst naar Parijs en van daaruit naar Boston. Zodra ik WiFi heb, zal ik weer een stukje plaatsen.

1. Margit:
    19 juli 2016
    Goed dat het goed is gekomen met de koffers. Nu lekker genieten jullie beiden. Ik ben benieuwd naar jullie volgende verslagjes.
    Veel plezier en voor zo dadelijk slaap goed.
    Groetjes de buufjes.
  2. Leny Janssen:
    19 juli 2016
    Hele fijne vakantie, geniet ervan. Jullie beginnen al goed en Boston is heel mooi!
  3. Sharon:
    20 juli 2016
    Ben benieuwd naar het vervolg.. geniet ervan!
  4. Pap en Mam:
    20 juli 2016
    Hallo allebei, nu naar hopen op een auto met airco .
  5. Thea:
    goed begin luitjes
  6. Elly:
    20 juli 2016
    Heel veel plezier. Geniet er maar lekker van. Ben benieuwd naar de verhalen