Aankomst in Düsseldorf.

19 juli 2016 - Düsseldorf, Duitsland

Na een onrustig nachtje hebben we vanmorgen onze koffers ingepakt, de katten een dikke knuffel gegeven en gezegd dat ze lief moeten zijn voor de oppassers en toen wilden we vertrekken. Probleempje! De koffers passen niet in de auto, dus met een beetje creativiteit is het gelukkig toch gelukt. We hebben 2 grote koffers, een kleine koffer en een rugzak mee. Hopen dat we morgen een grote bak als huurauto krijgen.

Uiteindelijk hebben Pap en Mam ons bij het hotel afgezet en zijn wij ingecheckt. We hebben een mooie kamer met bad. Nu ik dit typ zit ik ook in bad, haha! We hebben de trein naar het centrum gepakt en hebben Dusseldorf bekeken en zijn even naar de kermis geweest. Een erg grote, mooie, gezellige kermis trouwens, weer eens wat anders dan die van Boxmeer.

Nu gaan we zo lekker slapen, morgen om kwart voor 5 gaat de wekker weer en vliegen we eerst naar Parijs en van daaruit naar Boston. Zodra ik WiFi heb, zal ik weer een stukje plaatsen.