Aankomst Boston

21 juli 2016 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Na een fijne vlucht kwamen we rond half 1aan op de luchthaven. De koffers kwamen vlot en ook door de douane waren we zo heen. Helaas kregen we de auto niet mee, omdat Mark zijn voornaam anders dan zijn voorletters. Op zijn creditcard staat M. Schonenberg en op zijn rijbewijs A.T.M Schonenberg. Ruim 2 uur later hebben we de reservering omgeboekt op mijn naam en konden we eindelijk vertrekken. Geen tof begin van de vakantie, maar goed nu kan het alleen maar beter worden.

We zijn nog niet in het hotel geweest, maar we zijn direct naar Fenway Park gegaan om ern wedstrijd van de Giants tegen de Red Sox te gaan kijken. We hebben een lekkere hotdog op, en over een half uurtje begint de wedstrijd.

Na de wedstrijd rijden we naar Framingham, en ik denk dat we lekker gaan slapen. Morgen vroeg weer op om lekker te gaan crossfitten.

1. Mam:
    21 juli 2016
    Wat een kanarieneukers daar in de USA, alsof je daar nog nooit een auto hebt gehuurd
  2. Thea:
    21 juli 2016
    wat een pech, maar gelukkig toch goed gekomen. maar de koffers pasten dus wel in de auto. slaap lekker en tot morgen