Boston!

21 juli 2016 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vanmorgen om 6 uur ging de wekker alweer, en het was wel een beetje moeilijk opstaan na de vermoeiende dag van gisteren. Maar goed, we werden om 7 uur verwacht in de box van Crossfit Framingham. De box lag op slechts 500 meter van ons hotel, dus na een licht ontbijtje waren we zo daar. We werden hartelijk ontvangen, en begonnen met de warming-up. Na de warming-up kwam het kracht onderdeel en dat was dit keer een core circuit. De WOD bestond uit hardlopen, cleans, frontsquats, jerks, en clean & jerks. Mark was echt supersnel en als eerste klaar. Na de WOD hebben we ons nog laten uitdagen om 115 site ups te doen. Daarna hadden we wel een frapucino van Starbucks verdiend!

Nadat we ons hadden opgefrist en onze dagelijkse portie kwark naar binnen hadden geduwd zijn we naar Boston gereden. Daar hebben we de Freedom Trail gelopen, langs alle historische bezienswaardigheden die Boston rijk is. Boston is echt een fantastisch mooie stad, ik heb echt genoten. De sfeer is er fantastisch, en oude en nieuwe gebouwen wisselen zich af met geweldige parken.
Er was een grote brand uitgebroken, waardoor de brandweer met veel bombarie moest uitrukken. Enorm indrukwekkend en ook wel een beetje akelig. We liepen net net over een mooie oude brug toen ze ons voorbij vlogen. We kwamen bij de brand uit, en het gebouw stond echt compleet in brand. Net op het nieuws zagen we dat ze nog aan het blussen waren.

We hebben heerlijk geluncht bij het hardrock café, dat is inmiddels traditie op onze vakanties om minimaal een keer daar te smikkelen. We hebben de middag afgesloten met een wandeling naar de rivier, en genoten van het uitzicht.

Via de New Balance Factory Store zijn we weer terug naar ons hotel gereden. Ik heb me een paar nieuwe hardloopschoenen op de kop getikt, wat echt een koopje was. Vanavond hebben we nog even rondgekeken bij de Natick Mall en een pizza gegeten in een leuke kleine pizzeria. Morgen verlaten we Boston alweer en rijden we richting Canada.

1. Pap en Mam:
    22 juli 2016
    Goeie morge, best wel leuk zo'n vakantie waar je al om 6.00 uur mag opstaan.
    Zijn wel een paar mooie foto's van Boston.
    En nu op naar de waterval .
  2. Hen:
    Jaloers !!
  3. Hen:
    Jaloers!
  4. Thea:
    23 juli 2016
    hallo eindelijk weer een berichtje van mij. waarom zo vroeg afspreken?
    maar na het trainen toch een ontspannen dag. Boston lijkt mij een geweldige stad.