Canada, we love you! Tot snel!

25 juli 2016 - Toronto, Canada

Vandaag was ons laatste dagje in Toronto. We hebben een route gelopen langs alle bezienswaardigheden. Ze hebben hier een ondergrondse stad die alles met elkaar verbind. In dat ondergrondse netwerk zit een compleet winkelcentrum met alles er op een er aan. Boven de grond zit er nog een, als een normale stad. Dit is voor de strenge winter hier.

Uiteindelijk zijn we in de CN Tower gegaan. Vanmorgen was het erg bewolkt door de thunderstorm dus dan is het niet zo mooi. Het was helemaal opgeklaard in de middag dus we hadden een fantastisch uitzicht. We hadden zelfs een eigen gids. In de rij hebben we 2 mensen leren kennen die ons alles wilden vertellen. We hebben een geweldige dag gehad.

Op dit moment zitten we weer in het honkbalstadium en kijken een wedstrijd van de blue jays tegen de San Diego Padres. We hebben gezelschap van een meneer uit Montreal. Morgen vertrekken we naar Pittsburgh. We verwachten rond 7 uur weg te rijden. Ergens wel jammer om weg te gaan uit Canada, maar we kijken ook uit naar de volgende plaats. Dus misschien tot snel Canada!