Pittsburgh

27 juli 2016 - Pittsburgh, Pennsylvania, Verenigde Staten

Vandaag vertrokken we al vroeg naar Pittsburgh. De grens waren we dit keer snel over, en de hele weg hebben we geen files gehad. Het was een prachtige route langs Lake Erie en door erg landelijk gebied. Heel mooi dus! We zijn nog niet in het hotel geweest maar meteen Pittsburgh in gegaan.

Langs de rivier is het erg mooi, goed onderhouden en een fijne sfeer. Downtown was echter het tegenovergestelde. Vies, veel zwervers en andere rare mensen. Ik voelde me er niet echt op mijn plek. We zijn daarom al vroeg naar het honkbalstadium gegaan. Daar gingen om 17.00 de deuren open, maar je mocht niet naar je plek. Je kon ook niks te eten of drinken kopen. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt, beetje vreemd. Zelfs toen we naar onze plek mochten waren veel shops nog dicht.

Morgen hebben we de laatste echt lange rit voor de boeg en rijden we naar Baltimore. Daar zullen we 3 nachten verblijven.

1. Thea:
    27 juli 2016
    hallo leuk zo dat reisverslag. donny zei dat je een mooie toren in montral hebt de CN TOWER. wat erg dat verschil tussen arm en gewone mensen.Maar dat zal je wel overal hebben. jammer dat het honkbal stadion tegen viel maar het is wel weer een ervaring. wens jullie een goede reis en veel plezier in Baltimore